Snurra håret

Hej.....
Idag gick jag+mamma och moa till rönninge och åt på rönninge cafet.Det var först ganska tråkigt sen blev det lite roligare när tre killar kom och dem var typ i 17-18 års åldern.De satte sig på ett bordet mitt emot.Det roligaste med det var att ena killen satt och snurrade på en slina i sitt hår.Det såg ut som när man var liten och snurrade med fingret brevid huvudet och sen  pekade man på en person som man tycker är helt knäpp och sen säger man det.just like in kindergarten.Men han var säkert inte medveten om det:/


//15.37♥

Kommentarer
Postat av: sandra

ååhhh...de hade jag gärna sett :P

2010-01-08 @ 18:03:24
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/
Postat av: mikaela

ja den va jätte bra bättre än filmen faktiskt även om filmen oxå e jätte bra :) ska nog läsa nästa bok snart bara jag får tag påden :P..

2010-01-10 @ 10:06:04
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0